Citroën BX
Komentáře
Přehled komentářů
Nebrat 1,9 16V?
Co je to za hovadiny v tom článku? Ty jsi asi trošku kretének co? Víš vo tom hovno. Když chceš tak je to auto spolehlivý. A to mluví za vše.
Asi si Bx nikdy neměl.
(dědek, 5. 1. 2009 17:09)Vlastním,BX 19 TZD Turbo Tecnic v plné výbavě vč, klima/mimo kožichu/*+Xantii 19TD Break+C5 2,2HDI 16V FAP Break,jsou to vozidla co generačně na sebe navazují tak Tě zvu povozíme se....v pohodlí+brzdách nemají ty to vozy konkurenci
1,8 TD
(Pep@n, 5. 1. 2009 13:39)Mam 1,8TD z roku 91 kterej má nalítáno něco málo přes 300 000 km a já sem s mnim absolutně spokojenej. Myslim, že kdejakou Octavku si strčí do kapsy.
Bx 16v a smejd??
(Adi, 5. 1. 2009 0:02)
Vlastnim 1.9 GTi 16v z roku 1989 jako mazla a jezdi naprosto spickove. Autore, nevis vubec nic o popularite motoru 16v pouziteho nejen v citroenech, ale i v peugeotu. Vlastne nevis ani nic o ceske gramatice!
skoda se rozcilovat, nad mizernou kvalitou clanku, ktery mizerne popisuje kvality auta, jenz bylo druhym nejprodavanejsim citroenem po 2cv...
BX 16 TRS
(Honza, 8. 5. 2008 19:08)S článkem autora absolutně nesouhlasím, už asi rok jsem spokojeným vlastníkem BX z roku 86. Toto auto má za sebou 200 tisíc km, předchozí majitel se o vůz příliš nestaral a vinou celoročního venkovního prkování (kdoví jak dlouho to nevidělo garáž)se sice objevuje koroze, ale ve srovnání s Favoritem, který sem měl před tím, je to zlatý, a to je tento vůz o 4 roky starší a má min. o 100 tisíc km více najeto (a to předchozí majitel mého Favorita jej garážoval). Občas se sice objevý nějaká porucha, kvůli které je vůz nepojizdný (špatné uhlíky ve startéru nebo unavený přítlačák spojky), ale ve srovnání s již zmiňovaným Favoritem je i přesto tento vůz bezporuchový. Jinak je tento vůz velmy pohodlný a díky hydropneumatickému podvozku je posádka ušetřena o nepříjemné poskakování a "mlácení hlavami do stropu" při přejezdu nějaké nerovnosti, a ruku na srdce, že jich na našich silnicích není zrovna málo. Co se výbavy týče, tak jsem naprosto spokojen. U kolika značek v té době (když nepočítám prestižní značky jako Mercedes-Benz, BMW,...) by ste našli v 86 posilovač řízení, centrální zamykání, okna v elektrice či šibr. Vždyť pro škodovku byl v té době novinkou posilovač brzd. Objem zavazadlového prostoru je naprosto dostačující i pro čtyřčlenou rodinu jedoucí na dovolenou, a nepotřebujete žádnou "rakev" na střechu, která jenom zvětšuje spotřebu. Když jsme u té spotřeby, vlastním šestnáctistovku s elektronicky řízeným karburátorem a při normální jízdě není vůbec problém jezdit za 7l, na dlouhý štreky i 6,5, a to neumím jezdit ekonomicky. Ten kdo psal tento článek nemá vůbec představu o kvalitách vozů Citroën BX.
kvalita
(Marv, 10. 4. 2008 14:33)Proboha ktery magor tohle psal?? Vi autor članku jak vubec BX vypada??? Pise tu same hovadiny. Mel jsem jiz nekolik BX a jsem s nimi spokojeny. Mel jsem 1,6ku z 83 , 1,4 z 87, 1,6 TOP r.v. 91 (v tomto aute jsem udelal pekne salto s dopadem na strechu a to bez nejakych zraneni) 1,9 Gti r.v. 90 (automat) a ted mam 1,8TD z 90 roku a jsou to velmi spolehliva, vykona a bezpecna auta.
Kvalita BX
(Aleš, 11. 10. 2007 13:34)Posudek autora je opravdu značně neobjektivní. Citroen BX je podle mne naopak velmi spolehlivý vůz, pokud dostane to minimum údržby které potřebuje - ano, je to mnohdy údržba odlišná od vozů na "drátěných" pružinách. Ale právě srovnání ceny za obnovu tlaku v koulích oproti ceně za výměnu tlumičů je zcela jednoznačné. Pro informaci, v současné době vlastní moje širší rodina celkem 5 vozů BX různých modelů, a jsme s nimi velmi spokojeni.
BX 16 tgi
(Pavlinaxx, 1. 10. 2007 3:41)No tak jak na to koukám, majitel opravdu asi nikdy nevlastnil BX. Já mám svoji Berušku cca rok a nemohu si ji vynachválit. Jinak k té spolehlivosti .... má natočeno 268 000 km a motor slape jak hodinky
1,8TD
(lipi, 29. 9. 2007 19:56)hned pre začiatok .1,8td nieje 68kW ,ale 66kW takže pisatel recenzie asi nieje ktovieako informovaný, a čo sa týka kvality auta ,nech porovná auto s vozidlami vyrobenými začiatkom 90 rokov. neviem,či je veľa aut,z tých čias,ktoré sú tak spoľahlivé ako BX.za čias ked sa u nás začali rozmáhať taxislužby,tak jazdili na citroenoch bx a tam sa kilometre fakt točili.mnohé jazdia dodnes.BX je fakt dobré a spoľahlivé auto.
re BX
(ludo_z, 29. 9. 2007 16:38)
som vlastnikom BX 14TGE uz treti rok ( moje tretie auto ) a naozaj recenzia nie je objektivna . Samozrejme nazor moze mat kazdy rozdielny. Pri kupe som sa dlho rozhodoval a nelutujem - samozrejme ze auto ktore bolo vyrobene roku v 90 si pyta svoje naklady ale jazda a komfort je neporovnatelny. Pri dalsom vybere auta to bude prioritne CITRON s hydro - kto sa neviezol , nevie o co prichadza .
BX GTi 16V
(TycoonX, 29. 9. 2007 6:47):-D Ja som kupil 16V za 10 000Kč dokopy s investiciou mam za 23 000 sk auto ktore vytiahne 230 pohodlne a priestranne..nejake kydy na toto auto nechcem pocut je to najlepsie bx,sice žere o nieco viac ale nemenil by som,hydraulika jedina oprava ,revizia a vymena trubiek..no problem ,kto si mysli ze kupi BXko za 10 a bude jazdit do smrti je vuul ..
Nespolehlivost?
(jíva, 29. 9. 2007 6:24)
BX 19 TZi mám od r. 1999. Po odstranění závad po předchozím majiteli jezdím každých 10 000 km na výměnu motorového oleje a celkovou prohlídku auta. Nechám dělat běžnou údržbu podle servismana, mám najeto 220tis. km a nikdy jsem s BXkem nezůstal někde trčet. Auto je to pohodlné, díky hydraulice je styk kol s vozovkou nadstandardní, a proto brzdí na 100%.
A k autorově recenzi? Jaký pán, taký krám... Pak ten krám prodá a nadává další a další...
reakcion
(Kotik(BXclub.cz), 29. 9. 2007 0:18)Ještě bych se pozastavil na bxclubu.cz/com a tam zjistil,kolik 16véček je stále v provozu bez větších problémů.Chce to se dostatečně informovat,než napíšu takovýhle bludoviny.To je to,oč tu běží.PS-posl.věta z první reakce patří jinam,omyl.
reakcion
(Kotik(BXclub.cz), 29. 9. 2007 0:10)Tak se zase našel odborník...Některý články nemá smysl ani povyšovat komentářem a to,jestli autor vlastní BX několik let - jak uvádí,z něho dělá tu trubku ještě větší.
špatně okopírovaná recenze
(xxl, 29. 9. 2007 0:01):-) někdo kopíroval recenzi co ? a vybral z toho jen to, co se mu hodilo :-)
perfektní vůz
(majkl chris, 28. 9. 2007 22:58)Nesouhalsím s prvním textem.Nespolehlivost je dána většinou jen péčí o auto,ať se to týká Fiatu,BMW nebo výše zmíněného Citroenu BX.Mnoho citroenů BX se majitelé zbavují,aby nemuseli doplňovat koule,event.měnit LHM.Vlastním jej několik let a můžu jen chválit,pravda,po koupi jsem musel z důvodů nedělané údržby dost zapracovat-nyní jem kontroluji olej,náplň hydraul.kapaliny (LHM),doplňuji benzín a dofukuji pneu a hlavně jen jezdím.Favority,které sjeli z výrobní linky rok po mém BX-ku (rv 87) již s velkou pravděpodobností nejezdí.Ztrávila je koroze.
tento komentář psal blb
(ČERT_zBX, 28. 9. 2007 22:27)Tento, výše psaný článek se mi nelíbí, a to protože neodpovídá pravdě. Pravdou je že 90% těchto vozů bylo do čech přivezeno překupníky vozů s cílem na nich zbohatnout a podle toho také tyto vozy vypadaly.Hydropneumatický systém odpružení byl na svoji dobu vysoce nadčasový, taktéž strojní brzda těchto vozů. Jejich neštěstím je však skutečnost že pan Bertone se netrefil do vkusu většiny lidí a to ho předem odsoudilo, jako i skutečnost že právě s hydrem nebyly žádné skutečné zkušenosti, a vznikalo mnoho, bohužel i nepravdivých fám, které s radostí šířili i takzvaní machři na auta, kteří uměli s bídou špatně opravit jen škodovku a žigulíka. Je s podivem, kolik u nás jezdí těchto vozů, většinou mají po patnácti a více letech každodenního provozu minimum koroze. v výše zmíněném článku, pod mínusy se píše problém s koulemi, budiž, ale maže tento mínus skutečnost že doplnění jedné koule vyjde na 300Kč, a za tyto peníze tlumič na jiný vůz nepořídíte ani na vrakovišti.Přitom po doplnění se opět komfort jízdy vysoce zlepší.Pisatel si stěžuje na ložiska přední nápravy, ale ve skutečnosti je neviděl ani z rychlíku, jelikož jestli-že nějaká ložiska na Bxkách odchází, jsou to bohužel zadní. Nefunkční zadní stěrač, bohužel, častá závada všech vozů se špatnou spojkou mezi volantem a pedály. Tato vzniká tak, že řidič v zimě zapne zadní stěrač, aniž by uvolnil gumičku přimrzlou ke sklu okna. Dokázal bych zde rozebrat všechny závady popisované autorem, dokonce vysvětlit i mechanismus jejich vzniku a jak je odstranit s minimem námahy, ale to bych tu musel napsat servisní manuál. Jinak kdo má zájem, může se přidat do diskuse na www.Bxclub.com a tam se na tyto vozy poptat.
Ty jsi asi kretén co?
(Pavel, 27. 12. 2009 22:45)